Facing payment reconciliation issues?
面对对帐的问题?
Menghadapi masalah rekonsiliasi pembayaran?
This merchant was using another service provider’s credit card machine previously. They claimed that they are facing payment reconciliation issues due to they used to receive the statement by email previously, sometimes will miss out the email / not receive it and need to call up to customer service to request for it.
Therefore, they applied for the All-In-One Digital Wireless Touchscreen Payment Terminal (card + e-wallets acceptances) with us. A “login portal” will be given to all the merchants to trace for the transactions and allow them to download all the invoices and statement of account (SOA). Their account officers can easily download the invoices and SOA whenever they needed in order to save their time.
••••••••••••••••••••••••
该商家之前使用着另一家公司提供的刷卡机。因为他们的帐单是通过电子邮件接收,有时会错过电子邮件/无法接收帐单而面对着对帐的问题,因此需要致电客户服务部索取帐单。
因此,他们申请了我们的新款的卡+电子钱包无线卡机。我们会提供“登录公司门户”给每一位顾客,并允许他们下载所有发票和帐单(SOA)。他们的会计师可以在需要时轻松地下载发票和帐单,以节省时间。
••••••••••••••••••••••••
Peniaga ini menggunakan mesin urusniaga dari pembekal perkhidmatan lain sebelumnya. Mereka menghadapi masalah rekonsiliasi pembayaran kerana mereka biasanya menerima penyataan akaun melalui e-mel, kadang-kadang akan kehilangan e-mel / tidak menerimanya dan perlu menghubungi perkhidmatan pelanggan untuk memintanya.
Oleh itu, mereka memohon perkhidmatan wireless mesin urusniaga yang terkini dengan kami. “Log masuk portal” akan diberikan kepada semua peniaga untuk menyemak rekod transaksi dan membolehkan mereka memuat turun semua invois dan penyata akaun (SOA). Sekarang, pegawai akaun boleh memuat turun invois dan SOA dengan mudah apabila diperlukan untuk menjimatkan masa mereka.