Facing terminal and other issues?

Facing terminal and other issues?

面对刷卡机等问题?

Menghadapi masalah mesin urusniaga dan masalah lain?

 

This merchant was using another service provider’s credit card machine previously. They claimed that they are facing some issues such as poor customer service, e-wallets cannot be accepted and the terminal always has connection issues due to it’s an old type of card terminal. 

Therefore, they applied for the All-In-One Digital Wireless Touchscreen Payment Terminal (card + e-wallets acceptances) with us. According to this merchant, our terminal is very nice to use and customers can easily make the payment by card or e-wallets in just a few seconds. Very efficient and able to save time for both parties. 

••••••••••••••••••••••••

该商家之前使用着另一家公司提供的刷卡机。他们声称面临一些挑战,例如:糟糕的客户服务、无法接受电子钱包付款、时常面对卡机连接失败问题(因为该商人使用的是旧款的刷卡机)。

因此,他们申请了我们的新款的卡+电子钱包无线卡机。根据这位商人,我们的无线卡机非常好用,客户可以在几秒钟内轻松地通过卡或电子钱包进行付款。非常高效率,更能够为双方节省时间。

••••••••••••••••••••••••

Peniaga ini menggunakan mesin urusniaga dari pembekal perkhidmatan lain sebelumnya. Mereka menghadapi cabaran seperti layanan pelanggan (customer service) yang lemah, e-wallets tidak dapat diterima dan mesin urusniaga selalu mempunyai masalah kegagalan sambungan kerana itu adalah jenis mesin urusniaga yang lama. 

Oleh itu, mereka memohon perkhidmatan wireless mesin urusniaga yang terkini (kad kredit, kad debit dan e-wallets) dengan kami. Menurut peniaga ini, mesin urusniaga kami sangat bagus untuk digunakan dan pelanggan dapat melakukan pembayaran dengan mudah melalui kad atau e- wallets hanya dalam beberapa saat. Sangat cekap dan dapat menjimatkan masa untuk kedua-dua belah pihak.